31.7.2013

Kirppislöytöjä

Kävin tässä muutama päivä sitten pitkästä aikaa (viimeksi ehkä kuukausi sitten ;) ) parilla kirpputorilla (kierrätyskeskus, fida...) ja uskomatonta kyllä, ostin vain kolme kirjaa.



Mukaan lähti:
  • Alice Munro - Kerjäläistyttö 
  • Lois Lowry - Minä Anastasia 
  • Chuck Palahniuk - Fight Club

Noista olen ainoastaan lukenut Minä Anastasia -kirjan.
Kerjäläistytöstä olen lukenut paljon kehuja.
Fight Clubin katsoin äskettäin elokuvana ja se oli sen verran hämmentävä, joten tuo kirja voisi vähän valaista joitakin seikkoja. Hope so.

Hintaa kirjoilla oli yhteensä vähän alle 6€.

2 kommenttia:

  1. Fight Club on hyvä kirja ja varmasti valaisee elokuvassa pimentoon jääneitä asioita, sillä leffa on kirjalle hyvin, hyvin uskollinen. Minäkin olen nähnyt elokuvan ennen kirjan lukemista ja kirjan lukeminen olikin sinällään vähän tylsää, kun se on oikeastaan prikulleen samanlainen, mutta toisaalta on hienoa, että elokuva on niin tarkasti tehty kirjan pohjalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä haluan lukea kirjan ennen elokuvaa, mutta tässä tapauksessa sain tietää kirjan olemassa olosta, vasta elokuvan alku- tai lopputeksteistä. Mutta käyhän se niinkin :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...